Õppeaasta eesmärgid
2021/22 õppeaasta õppe-kasvatustöö üldeesmärgid:
- Arengukava 2022 - 2026 koostamine.
- Ettevõtlikkuse ja vaimse ning sotsiaalse õpikeskkonna kujundamine õppeprotsessis – Ettevõtlikkus koolis.
- Õpilase eale kohaste oskuste ja väärtuste (hoolivus, julgus, sallivus, tarkus, töökus, vastutus) arendamine, tervise ja tervislike eluviiside kujundamine.
- Õpilaste erivajadustega arvestamine, saavutamaks koolis kiusamisvaba õhkkond.
- Aktiivse, probleemide lahendamisele suunatud, loova õppimise rakendamine koolis.
- Õpilase arengut ja õppimist toetava tagasiside andmine.
- Õpilaste ja õpetajate digipädevuse arendamine.
- Koostöö mitmekesistamine õpetajad-õpilased-vanemad-kogukond-teised valla koolid vahel.
2021/22 õppeaasta õppe-kasvatustöö üldeesmärgid:
- Arengukava 2022 - 2026 koostamine.
- Ettevõtlikkuse ja vaimse ning sotsiaalse õpikeskkonna kujundamine õppeprotsessis – Ettevõtlikkus koolis.
- Õpilase eale kohaste oskuste ja väärtuste (hoolivus, julgus, sallivus, tarkus, töökus, vastutus) arendamine, tervise ja tervislike eluviiside kujundamine.
- Õpilaste erivajadustega arvestamine, saavutamaks koolis kiusamisvaba õhkkond.
- Aktiivse, probleemide lahendamisele suunatud, loova õppimise rakendamine koolis.
- Õpilase arengut ja õppimist toetava tagasiside andmine.
- Õpilaste ja õpetajate digipädevuse arendamine.
- Koostöö mitmekesistamine õpetajad-õpilased-vanemad-kogukond-teised valla koolid vahel.