ÕPPETÖÖ

Õppeaasta eesmärgid


2024/25 õppeaasta õppe-kasvatustöö üldeesmärgid:

 

Õppekava uuendamine ja rakendamine põhirõhuga ainetevahelisel lõimingul ja läbivatel teemadel.

Eestvedamine ja strateegiline juhtimine 

  • Väärtuste sihikindel ja kavandatud arendamine kooliperes.
  • Uuendatud õppekava rakendamine.

 

Personalijuhtimine

  • Õpetajate professionaalse arengu toetamine (ainealased koolitused, lisaeriala).
  • Uute töötajate sisseelamise toetamine (mentorlus). 

 

Koostöö

  • Kohaliku kogukonna ettevõtete kaasamine õppe- ja kasvatustöösse ning huvitegevusse.
  • Kooli juubeliaasta tähistamine. Vilistlaste kokkutulek.

 

Õpetamine ja kasvatamine

  • Kohaliku identiteedi kujundamine koostöös kogukonnaga.
  • Iga õpilase individuaalse arengu toetamine: erivajaduste märkamine, nõrgemate toetamine ja andekatega tegelemine.
  • Koolis on tagatud huvitav, mitmekesine ja korraldatud koolielu. Õppekeskkonna mitmekesistamiseks on kavandatud tegevused.
  • Valmistumine XXVIII laulu- ja XXI tantsupeoks „Iseoma.“

 

Ressursside juhtimine

  • Koolipoolne ressursside juhtimine arvestab vajadusi ja  toetab õppeprotsessi.
  • Säästlike majandamisvõtete planeerimine ja rakendamine.
  • Osapooli kaasav ja läbipaistev eelarve koostamise protsess.

2024/25 õppeaasta õppe-kasvatustöö üldeesmärgid:

 

Õppekava uuendamine ja rakendamine põhirõhuga ainetevahelisel lõimingul ja läbivatel teemadel.

Eestvedamine ja strateegiline juhtimine 

  • Väärtuste sihikindel ja kavandatud arendamine kooliperes.
  • Uuendatud õppekava rakendamine.

 

Personalijuhtimine

  • Õpetajate professionaalse arengu toetamine (ainealased koolitused, lisaeriala).
  • Uute töötajate sisseelamise toetamine (mentorlus). 

 

Koostöö

  • Kohaliku kogukonna ettevõtete kaasamine õppe- ja kasvatustöösse ning huvitegevusse.
  • Kooli juubeliaasta tähistamine. Vilistlaste kokkutulek.

 

Õpetamine ja kasvatamine

  • Kohaliku identiteedi kujundamine koostöös kogukonnaga.
  • Iga õpilase individuaalse arengu toetamine: erivajaduste märkamine, nõrgemate toetamine ja andekatega tegelemine.
  • Koolis on tagatud huvitav, mitmekesine ja korraldatud koolielu. Õppekeskkonna mitmekesistamiseks on kavandatud tegevused.
  • Valmistumine XXVIII laulu- ja XXI tantsupeoks „Iseoma.“

 

Ressursside juhtimine

  • Koolipoolne ressursside juhtimine arvestab vajadusi ja  toetab õppeprotsessi.
  • Säästlike majandamisvõtete planeerimine ja rakendamine.
  • Osapooli kaasav ja läbipaistev eelarve koostamise protsess.